Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Clans Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:44

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
[URV] Unrivalled,zoekt members (Killzone 2 Clan)
Berichttitel: [URV] Unrivalled,zoekt members (Killzone 2 Clan)BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2009, 22:31 
Amateur Gamer

PSN ID: KillerA65
PlayStation 3: 40GB
Headset: Ja
Beste Killzoners,

Ik ben op zoek naar members voor de clan Unrivalled [URV].
Wij zijn nu nog maar met ze 2de. Een maat van mij die moet nog zijn uitnodiging accepteren.

In de toekomst gaan we ook toernooien houden en organiseren. En natuurlijk clan battles houduen.

Clanname: Unrivalled
Clantage: URV

Zou jij bij mij in de clan willen en lekker in de toekomst oplos knallen tegen anderen? Stuur dan een bericht, via Playstation 3 naar mij KillerA65. Gebruik astublieft als onderwerp: Clan KZ2. Of in die richting. Zo dat ik hem snel kan beantwoorden.
Je kan me natuurlijk ook een bericht sturen via PS3-Life. Maar dan kan ik miss later reageren. En je kan ook altijd hier een rectie achterlaten.

Ik zie je vast wel in de toekomst,
KillerA65

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 1 van 1  [ 1 bericht ] 

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Clans Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:44

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten