Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » Schieten, Actie/Avontuur Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:44

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Star Wars: The Force Unleashed II
Berichttitel: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 16:04 
Semi-professional Gamer

PSN ID: Johrr
PlayStation 3: 60GB
Headset: Ja
Hierbij de trailer van Star Wars The Force Unleashed II

http://www.gametrailers.com/video/star-wars-spike-tv/59816

Ik vond de vorige game zéér geslaagd, alleen jammer dat er geen MP in zat.
Wat zijn jullie verwachtingen hiervan? Zeg het hier!

http://www.unleashed2010.com

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 16:15 
Cool Junior Gamer

PSN ID: screw_it_all
PlayStation 3: 40GB
Geslacht: Man
Facckkkkkkkkkkkkk :o :o :o :o :o

nooit gedacht dat ze een 2e deel gingen maken! Verhaal lijkt goed, 2 lightsabers :p, damn

GIVE ME NOW

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 19:55 
Hoofdmoderator

PSN ID: Junkeyz_NL
PlayStation 3: 120GB
Trailertje ziet er goed uit, hoop dat de gameplay goed onder hande wordt genomen.

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 20:56 
Premium Deluxe Gamer

PSN ID: Game-boy611
PlayStation 3: 80GB
Deze game gaat echt niet normaal worden!!!! :D :D :D
Ik kan nu al niet meer wachten!!! maar 1 ding begrijp ik niet:
Spoiler: laat zien
Op het einde van het eerste deel wordt je toch vermoordt, weet iemand misschien hoe dat het komt dat Galen (secret apprentice) nu plots terug springlevend is?

______________________________________________________________________________________________
Currently Playing: Modern Warfare 2; DJ Hero; Heavy Rain; Killzone 2; inFamous (Bad Karma); God Of War 3
Last Completed Game: God Of War 2; Heavy Rain; inFamous (Good Karma)
Pre-Ordered:GT5 LE; Lego Harry Potter Jaren 1 - 4

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 21:04 
Cool Gamer

PSN ID: IruleZ_92
Ik moet de eerste nog spelen. :P Mss dat ik die Ultimate Sith Edition wel oppik. Het zijn feestdagen voor iets. :P

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 21:51 
Redacteur

PSN ID: TimmehPS
F*cking nice hee :D Ik vermaak me nogsteeds met deeltje 1 :D Die dual lightsabers zijn echt een dik pluspunt :D Nu hopen op vergaande ligtsaber edit mogelijkheden, dus naast kleur en power crystal ook lengte, soort, hoe je hem vasthoud etc. :D

"Junkeyz schreef: Trailertje ziet er goed uit, hoop dat de gameplay goed onder hande wordt genomen."

Wat is er mis met de gameplay van deel 1? Ik vond/vind het (nogsteeds) heerlijk spelen! :D Alleen targeting system is minder.... (Boss-fight Marissa Brood => Bull Rancor => Targeting HELL!!!!!)

"Jasper611 schreef: Deze game gaat echt niet normaal worden!!!! :D :D :D
Ik kan nu al niet meer wachten!!! maar 1 ding begrijp ik niet:
Op het einde van het eerste deel wordt je toch vermoordt, weet iemand misschien hoe dat het komt dat Galen (secret apprentice) nu plots terug springlevend is?
"

Het ligt eraan welk einde je speelt he, je hebt 2 eindes ;) Good :love: & Evil :evil:

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 21:56 
Premium Deluxe Gamer

jah, ik heb de wii versie uitgespeelt, maar das al wel meer dan een jaar geleden...ik dacht...bij de wii versie is er maar 1 einde...maar ik ga toch binnekort the ultimate sith edition halen dus jah...

______________________________________________________________________________________________
Currently Playing: Modern Warfare 2; DJ Hero; Heavy Rain; Killzone 2; inFamous (Bad Karma); God Of War 3

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 22:02 
Redacteur

"Jasper611 schreef: jah, ik heb de wii versie uitgespeelt, maar das al wel meer dan een jaar geleden...ik dacht...bij de wii versie is er maar 1 einde...maar ik ga toch binnekort the ultimate sith edition halen dus jah..."

Ah vandaar, het is aan te raden de Ultimate Sith Edition ff te halen, extra missies enzo ;)

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 22:11 
Semi-professional Gamer

PSN ID: Johrr
Ik haal deze iig zeker. Ik heb ook de DLC's gedownload, en het word me ook een beetje verplicht om deze te kopen, gewoon al omdat ik zo'n starwars fan ben :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009, 22:40 
Redacteur

"Johrr schreef: Ik haal deze iig zeker. Ik heb ook de DLC's gedownload, en het word me ook een beetje verplicht om deze te kopen, gewoon al omdat ik zo'n starwars fan ben :P"

Same here, ik moet die DLC alleen nog keertje downe :)

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: ma 14 dec 2009, 14:29 
Premium Deluxe Gamer

"Timmeh schreef:
"Jasper611 schreef: jah, ik heb de wii versie uitgespeelt, maar das al wel meer dan een jaar geleden...ik dacht...bij de wii versie is er maar 1 einde...maar ik ga toch binnekort the ultimate sith edition halen dus jah..."

Ah vandaar, het is aan te raden de Ultimate Sith Edition ff te halen, extra missies enzo ;)"

jah was ik zo wie zo al van plan om te kopen ;)
maar weet iemand eigenlijk of die extra missies tof zijn?

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: ma 14 dec 2009, 15:27 
Cool Gamer

"Jasper611 schreef:
"Timmeh schreef:

Ah vandaar, het is aan te raden de Ultimate Sith Edition ff te halen, extra missies enzo ;)"

jah was ik zo wie zo al van plan om te kopen ;)
maar weet iemand eigenlijk of die extra missies tof zijn?"

Check de review op IGN anders. ;)
http://ps3.ign.com/articles/104/1040930p1.html

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009, 07:18 
Junior Gamer

PSN ID: Raymi
PlayStation 3: + PSP
Deze game ga ik zeker aanschaffen. Zit nu deel 1 te spelen en ik vind hem vet. Wel mogen ze van mij een paar irritante bugs eruit halen van het vorige deel.

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: do 07 jan 2010, 16:15 
Cool Gamer

Heb de eerste overlaatst uitgespeeld, en vond het toch wel zeker de moeite waard. Alleen zijn er idd redelijk wat irri bugs, en dat het constant moet loaden als je bv door het menu gaat is om gek van te worden. :x Maar de gameplay opzich en het verhaal zijn wel boeiend, vooral als je star wars fan bent. :D
In de tweede zou ik graag minder laadschermen zien, en brutere actie. Bij de eerste heb je priss een lightsaber van boter vast, want het snijd door niks. :P
Hoe ze het verhaal gaan aanpakken zou ik geen flauw benul van hebben, want
Starkiller gaat toch dood op het einde? En bij het evil einde wordt die een misvormde half robot half mens ding. :P Dus een terugkeer van Starkiller zou eignlijk niet kunnen.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Star Wars: The Force Unleashed IIBerichtGeplaatst: do 07 jan 2010, 16:19 
Redacteur

"IruleZ schreef: Heb de eerste overlaatst uitgespeeld, en vond het toch wel zeker de moeite waard. Alleen zijn er idd redelijk wat irri bugs, en dat het constant moet loaden als je bv door het menu gaat is om gek van te worden. :x Maar de gameplay opzich en het verhaal zijn wel boeiend, vooral als je star wars fan bent. :D
In de tweede zou ik graag minder laadschermen zien, en brutere actie. Bij de eerste heb je priss een lightsaber van boter vast, want het snijd door niks. :P
Hoe ze het verhaal gaan aanpakken zou ik geen flauw benul van hebben, want
Starkiller gaat toch dood op het einde? En bij het evil einde wordt die een misvormde half robot half mens ding. :P Dus een terugkeer van Starkiller zou eignlijk niet kunnen.
"

Ik weet het niet, misschien
ontsnapt hij uit dat pak? :P
En ik denk dat ze geen stormtroopers door de midden snijden omdat ze voor een normale PEGI rating gaan, en rondvliegende ledematen helpen dan niet echt :P

Edit:
Welke irritante bugs bedoelen jullie? :o

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 1 van 2  [ 26 berichten ] 
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » Schieten, Actie/Avontuur Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:44

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten