Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » Schieten, Actie/Avontuur Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:35

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Heavy Rain
Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 11:18 
Professional Gamer

PSN ID: SBR-CJ
PlayStation 3: + PSP
Headset: Ja
Geslacht: Man
een mooie spoiler in de inleidingen, en het is een FBI profiler en geen CIA agent :p
en installatie was verre weg van uur, ik zat rustig een origami figure te vouwen, was binne 20minuten ready bij mij ?

Spoiler: laat zien
met Shelby hoef je niet samen te werken met die vrouw als je de keuze maakt om samen te werken of niet

Always Aim For The Head

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 13:05 
Premium Gamer

PSN ID: Hitman-Diesel
PlayStation 3: 40GB
Headset: Nee
bij mij was de installatie ook lang niet een uur. Volgensmij maar 10 minuten of nog minder zelfs. Ik was nog bezig dat origami figuurtje te vouwen toen de installatie al klaar was.

BTW: Ik heb het spel net uitgespeeld, en ik vind het echt een geweldig verhaal, nog nooit ben ik zo diep in een game gezogen.

wat ik alleen raar vind, ik heb Ethan dat drankje laten nemen dat hij nog 60 minuten te leven heeft. Daarna moest ik zo'n punt uitkiezen waar Shaun zou kunnen zijn. Ik had de foute coordinaat (kwam namelijk bij restaurant uit :P). Daarna heb ik met Madison Shaun gered. Maar aan het eind van het verhaal zie je Madison samen met Ethan en Shaun zo'n huis uitzoeken. Is dit een droom of heeft Ethan een tegengif geslikt, of is het nog iets anders?

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 15:53 
Professional Gamer

PSN ID: Downtrust
"Hitman-Diesel schreef: bij mij was de installatie ook lang niet een uur. Volgensmij maar 10 minuten of nog minder zelfs. Ik was nog bezig dat origami figuurtje te vouwen toen de installatie al klaar was.

BTW: Ik heb het spel net uitgespeeld, en ik vind het echt een geweldig verhaal, nog nooit ben ik zo diep in een game gezogen.

wat ik alleen raar vind, ik heb Ethan dat drankje laten nemen dat hij nog 60 minuten te leven heeft. Daarna moest ik zo'n punt uitkiezen waar Shaun zou kunnen zijn. Ik had de foute coordinaat (kwam namelijk bij restaurant uit :P). Daarna heb ik met Madison Shaun gered. Maar aan het eind van het verhaal zie je Madison samen met Ethan en Shaun zo'n huis uitzoeken. Is dit een droom of heeft Ethan een tegengif geslikt, of is het nog iets anders?
"

Als je wél het juiste adres had dan zag je dat Ethan, nadat hij Shaun had gered, toch niet stierf door het gif. Waarom weet ik ook niet.

Afbeelding

Rest in Peace and Happy Birthday Jimmy "The Rev" Sullivan

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: di 09 maart 2010, 16:50 
Premium Gamer

Iemand als iets gehoord over de dlc `The chronicle 1 the taxidermist´? Deze dlc kreeg je bij de special edition, maar hij zou ook op 4 maart voor 4,99 euro in de psstore komen. Ik zie hem alleen nog niet in de psstore staan.

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: di 09 maart 2010, 17:16 
Professional Gamer

PSN ID: SBR-CJ
@ de spoiler van Downtrust

wat ethan dronk was geen gif, het was puur een test om te kijken of hij het daadwerkelijk zou drinken, wetende dat het dodelijk zou zijn

Always Aim For The Head

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: di 09 maart 2010, 21:11 
Premium Deluxe Gamer

PSN ID: Game-boy611
PlayStation 3: 80GB
"Hitman-Diesel schreef: Iemand als iets gehoord over de dlc `The chronicle 1 the taxidermist´? Deze dlc kreeg je bij de special edition, maar hij zou ook op 4 maart voor 4,99 euro in de psstore komen. Ik zie hem alleen nog niet in de psstore staan."

Volgens mij hadden ze daar nog geen datum op geplakt. Ik weet wel dat het er gaat komen maar nog niet wanneer...

______________________________________________________________________________________________
Currently Playing: Modern Warfare 2; DJ Hero; Heavy Rain; Killzone 2; inFamous (Bad Karma); God Of War 3
Last Completed Game: God Of War 2; Heavy Rain; inFamous (Good Karma)
Pre-Ordered:GT5 LE; Lego Harry Potter Jaren 1 - 4

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: zo 21 maart 2010, 12:46 
24/7 Gamer

PSN ID: sickboy001
PlayStation 3: 60GB
"Cpt_Yanni schreef:
"Downtrust schreef:
Vertel is hoe u laatste scene was.

In da warenhuis. Bij mij ging ethan het warenhuis binnen ging shaun helpen en toen richte scott z'n geweer op ethan. maar jayden duwde scott juist opzij en gingen vechten ergens op zo'n lopende band. dan kwam madison ethan waarschuwen dat ze ethan gingen doodschieten dus is dat vermeden en leefde jayden, madison, shaun en ethan nog. scott is doodgegaan. en ohja die hoer was verdronken bij mij xD
"

Bij mij juist hetzelfde, enkel Madison kwam niet opdagen (waarom weet ik niet want ze leefde nog... ) en Scott is bij mij in de 'versnippermachine' gevallen van de rolband...
"

ik denk dat madison bij jou niet kwam opdagen omdat je dr niet vergeven heb waarschijnlijk toen je er achter kwam dat ze een journalist is.
mijn einde was trouwens iedereeen leeft nog ethan redt shaun maar met madisson verkeerde knopjes ingedrukt die wordt gearestteerd met jayden verkeerde knopjes die gaat in de versnipperaar en ethan loopt naar buiten om voor de ogen van shaun in elkaar geschoten te worden.
dan staat shaun bij het graf van ethan met ze moeder en staat aan de ene kant van het kerkhof scott shelby achter een boom en aan de andere kant madison. en blake zet de bril van jayden op en daar staat die.
daarna de laatste chapter herhaald toen hetzelfde eind als downtrust oja btw lauren is verdronken.

Profiel  

Berichttitel: Re: Heavy RainBerichtGeplaatst: zo 21 maart 2010, 21:59 
Premium Gamer

ik heb heavy rain net voor de tweede keer uitgespeeld. Maar één ding blijft voor me onduidelijk, waarom pleegt de killer steeds z'n moorden in de buurt van een spoorlijn?

Made by GwPils

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 5 van 5  [ 68 berichten ] 
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » Schieten, Actie/Avontuur Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:35

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten