Win een exclusief Assassin\'s Creed: Brotherhood T-shirt Overzicht GamesCom Dag 2, 3 en 4
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Algemeen Alles gelezen | Het is za 04 sep 2010, 02:42

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
PS3 nu eindelijk gehackt??
Berichttitel: Re: PS3 nu eindelijk gehackt??BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010, 19:06 
Premium Gamer

PSN ID: mooiboy013
PlayStation 3: + PSP
Headset: Ja
Geslacht: Man
"Washandje15 schreef:
"RocketCrusader schreef:
"Washandje15 schreef: Ja ;) Spellen zoals COD MW2 en Uncharted 2 zou ik kopen maar spellen zoals The Saboteur zou ik downloaden. Mag je geloven of niet ;)"

Spoiler: laat zien
Afbeelding
MW2 topper?
The saboteur downloaden?
"

Kan je niet lezen ik zei een paar post terug spellen die naar mijn mening toppers zijn en dit was maar een voorbeeld !
Waarom maakt iedereen zich zo druk als ik een paar spellen zou downloaden terwijl er mensen gaan komen die alle spellen waar ze van horen gaan downloaden."

net of jij toppers koopt als je alle andere niet toppers ook zou loaden.
dan load jij ook gewoon die toppers, dus geen smoesjes verzinnen.

iedereen begint trouwens over games loaden maar de ps3 is nog niet eens gehackt lol.

-Call Of Duty:Modern Warfare2
-Infamous
-Hannah Montanna the game
-Need For Speed:Undercover
-Cars o'rama
-Disney's pixar UP

Toekomstige Platina
?

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: PS3 nu eindelijk gehackt??BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010, 19:56 
Semi-professional Gamer

PSN ID: Washandje15
PlayStation 3: 80GB
Ik hou met mezelf verdedigen het heeft toch geen nut want jullie zijn allemaal tegen ombouwen maar weet zeker dat de helft wat nu zegt doe ik niet het toch doet als het mogelijk is !

Profiel  

Berichttitel: Re: PS3 nu eindelijk gehackt??BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010, 21:51 
Cool Gamer

PSN ID: IruleZ_92
PlayStation 3: 60GB
Zoals Junkeyz al heeft gezegd is de PS3 nog lang niet gehacked. Die ene gast heeft gwn zijn progressie op het internet gezet en een oproep gedaan aan andere hackers om zijn werk verder te zetten. Het zal te moeilijk zijn geweest voor hem dus ik zie de komende maanden/jaren nog geen hack verschenen die perfect werkt en waar iedereen gebruik van kan maken, en dat is maar goed zo.
Heb trouwens ook gehoord dat zelfs als iemand de PS3 volledig gehacked krijgt dat Sony dan gwn een firmware update kan doorvoeren waardoor je PS3 dan terug normaal (en legaal) werkt.

Spoiler: laat zien
Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 3 van 3  [ 33 berichten ] 
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Algemeen Alles gelezen | Het is za 04 sep 2010, 02:42

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten