Win een exclusief Assassin\'s Creed: Brotherhood T-shirt Overzicht GamesCom Dag 2, 3 en 4
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Problemen » Games Alles gelezen | Het is vr 03 sep 2010, 21:42

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
spelsessie niet langer beschikbaar Fifa 2010
Berichttitel: spelsessie niet langer beschikbaar Fifa 2010BerichtGeplaatst: do 07 jan 2010, 20:18 
Amateur Gamer

Hallo,

als ik online wil spelen met Fifa 2010 dan vind mijn PS3 wel een tegenstander maar vervolgens krijg ik na 10 sec de melding, spelsessie niet langer beschikbaar.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Heb al geprobeerd om mij PS3 in DMZ te zetten in me router, maar dit is niet gelukt dan krijg ik een Dns fout.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

gr Michiel

Profiel  

Berichttitel: Re: spelsessie niet langer beschikbaar Fifa 2010BerichtGeplaatst: do 07 jan 2010, 20:25 
Professional Gamer

PSN ID: gamefreak2
PlayStation 3: + PSP
Headset: Ja
Geslacht: Man
"Michiel-1979 schreef: Hallo,

als ik online wil spelen met Fifa 2010 dan vind mijn PS3 wel een tegenstander maar vervolgens krijg ik na 10 sec de melding, spelsessie niet langer beschikbaar.
Heb al geprobeerd om mij PS3 in DMZ te zetten in me router, maar dit is niet gelukt dan krijg ik een Dns fout.

gr Michiel"

Misschiens zijn de servers overbelast en valt de sessie uit! oftewel ligt het aan je tegenstanders hun connectie.

En welke dns code krijg je te zien?

Krijg je dit vaak?

Profiel  

Berichttitel: Re: spelsessie niet langer beschikbaar Fifa 2010BerichtGeplaatst: do 07 jan 2010, 20:31 
Hoofdmoderator

PSN ID: Junkeyz_NL
PlayStation 3: 120GB
Headset: Ja
Geslacht: Man
"gamefreak2 schreef:
"Michiel-1979 schreef: Hallo,

gr Michiel"

Misschiens zijn de servers overbelast en valt de sessie uit! oftewel ligt het aan je tegenstanders hun connectie.

En welke dns code krijg je te zien?

Krijg je dit vaak?"

Het gaat om 80710102.

Profiel  

Berichttitel: Re: spelsessie niet langer beschikbaar Fifa 2010BerichtGeplaatst: do 07 jan 2010, 20:33 
Amateur Gamer

Hallo,

Als ik de stekker uit me router haal en daarna weer erin doe dan kan ik soms 1 wedstrijd spelen, hierna lukt het niet meer.
Inmiddels heb ik in mijn PS3 een ander IP adres ingetypt dan blijft de DNS fout wel weg alleen krijg ik dan een melding dat de spraakverbinding niet werkt. Maar ook dan kan ik niet online spelen.
Ik vraag me ook af of nu al me poorten naar me PS3 wel openstaan, weet jij hoe ik dat kan controleren?
Ik heb een Linksys router.

alvast bedankt

gr Michiel

Profiel  

Berichttitel: Re: spelsessie niet langer beschikbaar Fifa 2010BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2010, 12:45 
Amateur Gamer

Dit kan komen omdat je een verkeerd NAT-type hebt, dit kan 1,2 of 3 zijn. Als je 3 hebt dan kan je niet met iedereen connecten... Dus vaak is zo'n sessie dan niet langer beschikbaar...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ] 

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Problemen » Games Alles gelezen | Het is vr 03 sep 2010, 21:42

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten