Win een exclusief Assassin\'s Creed: Brotherhood T-shirt Overzicht GamesCom Dag 2, 3 en 4
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » RPG, MMO, Strategie en Simulatie Alles gelezen | Het is vr 03 sep 2010, 23:28

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Final Fantasy XIII
Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 01 jan 2010, 20:30 
Hoofdmoderator

PSN ID: Junkeyz_NL
PlayStation 3: 120GB
Headset: Ja
Geslacht: Man
"Onna76_NL schreef: @Junkeyz, laat ik nou enigzins daar verstand van hebben :) Voorheen speelde ik op de PS2 veel Japanse games en heb OPM met name Sven destijds een paar keer geholpen met wat vertalingkies en een hands on een keer geschreven voor Brave Story. Jammer genoeg in Europa nooit verschenen :(

Wat de camera betreft, kan best vervelend zijn, zeker als je een vijand te slim af wilt zijn alvorens een battle begint en je een pre emptive attack wil ritselen om een nog snellere break te krijgen. Als dat ding dan een kant op vliegt waarbij je overzicht kwijt bent in het gewone veld (camera tijdens gevechten is juist weer heel goed) dan kan dat best irriteren.

Ik vind FFXIII juist het meest toegankelijke deel wat ze tot dusverre hebben uitgebracht. Gevechten zijn zo fast pased, dat zelfs niet RPG liefhebbers er van kunnen houden. FFXII zou ik niet aanraden, zou eerder voor FFX gaan, FFXII is wel zo verdomde saai."

Hmm, enigzins knap. :P En viel me inderdaad op dat FFXIII vrij snelle gameplay had.

Maar FFXII is lang niet zo saai joh. Vermaak me er tot op heden nogsteeds mee! Alleen personage's zijn niet echt denderend. :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 01 jan 2010, 21:03 
Moderator

PSN ID: Artifex_
PlayStation 3: 40GB
ik vond fran toch redelijk denderend :zzz:

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 01 jan 2010, 21:09 
Hoofdmoderator

"Artifex schreef: ik vond fran toch redelijk denderend :zzz:"

Ghehe, ik hoef niet te vragen waarom. :P

Zaten ook wel enkele toffe in. Maar vergeleken met FFX, daar had je Auron. 8-)

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 01 jan 2010, 22:11 
Moderator

vergeleken met ffXII ? dat is juist degene waar we het over hebben toch? :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 01 jan 2010, 22:27 
Hoofdmoderator

Hmm, vergist. :P Bedoelde FFX. Editted. :zzz:

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 15 jan 2010, 17:13 
Hoofdmoderator

Lol, al het verwijderde beeldmateriaal uit de uiteindelijke versie van FFXIII is genoeg om nog een compleet nieuwe game van te maken! :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 15 jan 2010, 21:47 
Redacteur

PSN ID: Prodigy_BE
PlayStation 3: 160GB
"Onna76_NL schreef: @Junkeyz, laat ik nou enigzins daar verstand van hebben :) Voorheen speelde ik op de PS2 veel Japanse games en heb OPM met name Sven destijds een paar keer geholpen met wat vertalingkies en een hands on een keer geschreven voor Brave Story. Jammer genoeg in Europa nooit verschenen :(

Wat de camera betreft, kan best vervelend zijn, zeker als je een vijand te slim af wilt zijn alvorens een battle begint en je een pre emptive attack wil ritselen om een nog snellere break te krijgen. Als dat ding dan een kant op vliegt waarbij je overzicht kwijt bent in het gewone veld (camera tijdens gevechten is juist weer heel goed) dan kan dat best irriteren.

Ik vind FFXIII juist het meest toegankelijke deel wat ze tot dusverre hebben uitgebracht. Gevechten zijn zo fast pased, dat zelfs niet RPG liefhebbers er van kunnen houden. FFXII zou ik niet aanraden, zou eerder voor FFX gaan, FFXII is wel zo verdomde saai."

FFXII saai? Meningen verschillen I guess. Ik vond het toch lekker snel spelen, en je moest ook weinig grinden. En ja, ik ben wel een sucker voor de kerels die de art direction in handen hadden (zij deden ook IX en Vagrant Story, en dat zie je). Ben in ieder geval gelukkig dat de game de Onna test doorstaan heeft. Want ook al ga ik no way tijd hebben om hem te spelen, ik kijk er wel enorm naar uit.

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: za 16 jan 2010, 14:37 
Senior Gamer

PSN ID: Onna76_NL
PlayStation 3: 80GB
Geslacht: Vrouw
Ik vond de battles en het verhaal met name nogal saai te noemen en het spel vrij weinig sfeer hebben, maar dat is ook meer smaak verschillend ;) Dan ga je FFXIII wel goed vinden denk ik. Battles verlopen super snel en grinden valt op zich ook wel mee, zeker in het eerste helft van het spel, aangezien je Crystarium level niet hoger gaat alvorens je een bepaalde boss hebt verslagen. Crystarium grid eenmaal vol kun je daar niets verder mee tot je een level verder komt, afgezien van Crystal points door blijven verzamelen. Plus eventueel je wapens / accessoires customizen. Yep het heeft de test doorstaan, zij het wel met hotsen en stoten van tijd in het begin, omdat ik niet zo goed wist wat ik er van moest denken, maar ben nu zeker blij dat ik er 80 Euro voor neergeknald heb :zzz:

"Junkeyz schreef: Lol, al het verwijderde beeldmateriaal uit de uiteindelijke versie van FFXIII is genoeg om nog een compleet nieuwe game van te maken! :P"

Ik maak er niet zo'n drama van, er is genoeg beeldmateriaal in het spel, voor veel Japanners iets teveel maar dat vind ik absoluut niet juist. Als een game de kroon spande qua beeld materiaal dan was dat wel een Xenosaga :o De media kan altijd zo leuk een slag zout leggen op iets waardoor het meteen een groot drama lijkt en je de ene fanboy war na de andere gaande hebt.

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: vr 22 jan 2010, 23:26 
Professional Gamer

PSN ID: Downtrust
PlayStation 3: 60GB
FF XII verhaal vond ik juist erg vet met die luchtpiraten enzo maar ik vond dat gevechtsysteem echt niet leuk en had liever gewone turn based zoals het vroeger was.

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: za 23 jan 2010, 16:36 
Moderator

Ik vond juist het battlesysteem awesome. heel erg kingdom hearts like, vind ik persoonlijk stukken leuker.

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: za 23 jan 2010, 18:33 
Hoofdmoderator

"Artifex schreef: Ik vond juist het battlesysteem awesome. heel erg kingdom hearts like, vind ik persoonlijk stukken leuker."

Same here, gaat tenminste ook wat sneller. :D

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: ma 22 maart 2010, 18:57 
Amateur Gamer

Zijn er nou geen gamers hier die dit spel spelen?

Ik vind hem echt geweldig.

Zit nu op Gran Pulse, lekker aan het farmen :)

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: di 23 maart 2010, 20:13 
Hoofdmoderator

"Markelangelo schreef: Zijn er nou geen gamers hier die dit spel spelen?

Ik vind hem echt geweldig.

Zit nu op Gran Pulse, lekker aan het farmen :)"

Ik wil hem ook. :evil:

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: di 23 maart 2010, 20:20 
24/7 Gamer

PSN ID: sickboy001
PlayStation 3: 60GB
Headset: Nee
ik heb hem ik ben chapter 6 ik moet idd ook zeggen na een teleurstellende 12 is dit deel weer super 8-) .

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy XIIIBerichtGeplaatst: do 08 apr 2010, 13:49 
Premium Gamer

PSN ID: nagashiwa
PlayStation 3: + PSP
Headset: Nee
Geslacht: Vrouw
mijn vader speelt het nu en dat is gewoon niet om aan te zien omdat hij gewoon maar wat doet.

maar verder mijn moeder zegt zo van dat ze het saai vind omdat je gewoon alleen maar kan vechten en recht door kunt lopen en niet ff een stadje of dorpje binnen lopen om daar wat te halen enzo.

maar ja.. ik speel hem zelf ook nog wel ooit, eerst maar wachten totdat ons pap klaar is met dit spel, maar ik ben bang dat mijn broer mij dan voor is XD

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 22 van 23  [ 337 berichten ] 
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » RPG, MMO, Strategie en Simulatie Alles gelezen | Het is vr 03 sep 2010, 23:28

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten