Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Media Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:38

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1099 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 74  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Welke film heb je pas gezien?
Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2009, 17:42 
Semi-professional Gamer

PSN ID: Caborat
PlayStation 3: 60GB
Headset: Ja
Geslacht: Man
Afgelopen week alle Terminators gezien

Deel 1: 9.5/10 De klassieke Terminator jammer dat Arnold de vijand is.
Deel 2: 9.5/10 Erg goeie actiefilm enige minpunt is dat hij geen mensen mag afknallen.
Deel 3: 6.5/10 Zeer slechte film had wel meer kunnen inzitten als je deel 2 ziet.
Deel 4: 8.0/10 Erg goeie special effects alleen geen Arnold.

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2009, 18:18 
PS3Life King
PS3Life King

PSN ID: Soulraver14
PlayStation 3: 40GB
"ArtiK schreef:
"SoulRaver14 schreef: Gamer: 7/10. Had wat "meer" verwacht :P"

Same here.. ik zou hem zelfs een 6 geven.. De trailers waren beter dan de film zelf.. :P

(stel je voor dat zo gamen daadwerkelijke de toekomst is.. :P )"

Lol ja moest wel lachen om die dikke :P

"PSN_Mittaneckstyle schreef: zat gisteravond helemaal alleen in het donker the haunting in connecticut te kijken ... SLoeg helemaal nergens op xD"

En kijk nu onder dezelfde omstandigheden Paranormal Activity ...

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 03 dec 2009, 18:37 
Premium Deluxe Gamer

PSN ID: Gamerplaystion
"SoulRaver14 schreef:
"ArtiK schreef:
"SoulRaver14 schreef: Gamer: 7/10. Had wat "meer" verwacht :P"

Same here.. ik zou hem zelfs een 6 geven.. De trailers waren beter dan de film zelf.. :P

(stel je voor dat zo gamen daadwerkelijke de toekomst is.. :P )"

Lol ja moest wel lachen om die dikke :P

"PSN_Mittaneckstyle schreef: zat gisteravond helemaal alleen in het donker the haunting in connecticut te kijken ... SLoeg helemaal nergens op xD"

En kijk nu onder dezelfde omstandigheden Paranormal Activity ..."

hehe die film lijkt me zo'n zever maar ik ga em toch niet kijken ik denk dat je je veel moet veschrikken hehe drm :P

R.I.P Indy

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 03 dec 2009, 21:32 
Redacteur

PSN ID: NeoKnight
Headset: Nee
zaterdag voor de derde keer Final Fantasy VII Advent Children kopen en zondag kijken. Ook ga ik zondag voor de tweede keer naar 2012 en ga ik Water Horse en See Monsters 3D kijken:)

http://www.moneymiljonair.nl/?u=513701&c=nl&rt=2

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 03 dec 2009, 22:05 
PS3Life King
PS3Life King

PSN ID: Soulraver14
"rafke88 schreef: hehe die film lijkt me zo'n zever maar ik ga em toch niet kijken ik denk dat je je veel moet veschrikken hehe drm :P"

Het is een goede film hoor. Maar blijkbaar hou je er niet van :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009, 22:29 
Redacteur

PSN ID: TimmehPS
2012: 8,0/10
Vette special effects, bagger verhaal, maar dat hoor nu eenmaal bij dit soort films :P Aanrader voor graphics-junkies :)

New Moon: 6,5/10
Boek is 20x beter (Ja die heb ik gelezen), desalniettemin wel aardig verfilmd, hier en daar wat detail fuck-ups en de Volturi zijn wel echt uberwaus :D Hopen dat deeltje 3 & 4 beter zijn, maar dat komt denk wel goed :) Zit meer actie in ;)

Ice Age 3: 8,0/10
Zwak begin, uber einde :) Heerlijke animatie film voor tussendoor en Scrat steelt natuurlijk weer de show. Zeker een aanrader :)

Jennifer's Body: 3,0/10
Bagger film, enige goede is Megan Fox en die doet allerlei ranzige (nee niet kinky, echt ranzige) dingen. Tijdverspilling IMHO.

The Kite Runner: 8,5/10
Echt hele mooie film, zeer inspirerend en enorm mooi verhaal :) Zeker een aanrader.

The Ugly Truth: 6,5/10
Matige film, hier en daar wel leuke details en er zijn zeker herkenbare momenten aanwezig :) Is zeker een goede film om met je meisje te kijken, aardig wat humor aanwezig, maar toch weer een extreem voorspelbaar einde... Jammer :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009, 22:51 
Hoofdredacteur

PSN ID: Lordindo
Zo hé Tim bezitten wij over een Pathé Unlimited ofzo? :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009, 22:55 
Redacteur

PSN ID: TimmehPS
"Lordindo schreef: Zo hé Tim bezitten wij over een Pathé Unlimited ofzo? :P"

Nope... Groot budget en vrienden bij de bios in Utrecht :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: do 10 dec 2009, 23:12 
Premium Gamer

PSN ID: Hitman-Diesel
ben naar film van theo maassen geweest. Het is eigenlijk gewoon een theatervoorstelling, maar dan gefilmd. Ik Vind het een 8.5/10 waard, Heb me vaak kapot gelachen. In deze film is hij niet zo grof. Bijvoorbeeld Wilders , hij kwam natuurlijk wel in het verhaal voor, maar werd niet zo afgezeken door Theo. De manier waarop de voorstelling is gefilmd is ook erg mooi gedaan.

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 00:13 
Premium Deluxe Gamer

PSN ID: Gamerplaystion
derjuist twillight new moon gezien ik geef het een 7/10 moest meer gevechten in zijn mr die wolven zijn wel stijl :P

R.I.P Indy

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 23:44 
Professional Gamer

PSN ID: nljesse
Zombieland 8/10

eindelijk weer een keer goed om een film kunnen lachen alleen jammer dat het weer z'n nurd zoekt vriendin verhaal is

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 19:59 
Hoofdredacteur

PSN ID: Lordindo
The Condemned 7/10

Opzich wel een leuke film met lekker wat actie en meer...
Maar waarom moet nou altijd een Amerikaan weer winnen :? .

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 20:57 
Professional Gamer

PSN ID: sparkieh
PlayStation 3: 80GB
The silence om the lambs, was gisteren op Tv op Net5. Film al 3x gezien maar hij is en hij blijft leuk. Ik heef et een 8 ongeveer.

SPARKIEH

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 22:05 
Moderator

PSN ID: WillieWartaal
PlayStation 3: + PSP
Ik kom net terug van 2012 (Ja, beetje laat.. Ik weet het.. )
Ik geef deze film een 9/10 qua CGI
En een 6.7/10 voor het verhaal...

Het verhaal is redelijk, maar de CGI is erg goed!
Ik zeg 'Doen' als je een CGI fanaticus bent!

Profiel  

Berichttitel: Re: Welke film heb je pas gezien?BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 23:29 
Premium Deluxe Gamer

PSN ID: Game-boy611
PlayStation 3: 80GB
WOOOW!! Heb net hier thuis naar The Hangover gekeken...MAN, dit is pas een goeie een grappige film!! Ik heb mij net echt KAPOT gelachen!! Ik had deze al veeel eerder moeten zien!! Echt een aanrader voor diegene die van een goeie komedie houden.
Het verdient toch wel een mooie 8.5/10

even voor diegene die het niet kennen kort het verhaal:
Doug en zijn vrienden (Stu, Alan en Phil) gaan een vrijgezellen avond houden in Las Vegas! Want binnen een paar dagen gaat Doug in het huwelijksbootje stappen. Aangekomen in hun luxueuze hotel te Las Vegas drinken ze op het dak een gezamenlijke jägermeister en daarna gaan alle remmen los! De volgende ochtent is hun kamer een puinhoop, Stu wordt wakker met een verdwenen tand, er zit plotseling een tijger in de badkamer, er ligt een baby in de kast,... En waar is Doug nu gebleven?! De 3 vrienden gaan samen op stap in Las Vegas om te achterhalen wat er die nacht nou eigenlijk allemaal gebeurt is en waar Doug gebleven is...

______________________________________________________________________________________________
Currently Playing: Modern Warfare 2; DJ Hero; Heavy Rain; Killzone 2; inFamous (Bad Karma); God Of War 3
Last Completed Game: God Of War 2; Heavy Rain; inFamous (Good Karma)
Pre-Ordered:GT5 LE; Lego Harry Potter Jaren 1 - 4

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 53 van 74  [ 1099 berichten ] 
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 74  Volgende

Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Media Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:38

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten