Review: Heavy Rain Hands-on: God of War III
Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Marktplaats Alles gelezen | Het is za 13 maart 2010, 21:25

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
[TR] [TK] Wolfenstein e.a.
Berichttitel: [TR] [TK] Wolfenstein e.a.BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2009, 11:31 
Amateur Gamer

Op dit moment heb ik dit nog in de aanbieding:

-Terminator Salvation -weg
-Wolfenstein -weg
-Prototype -weg

Mocht je interesse hebben om te kopen: doe een leuk bod en de rest kunnen we afhandelen via PM.

Ik ben nog op zoek naar Assisin's Creed 2 en wil daar best 2 spellen voor ruilen. Oude spellen aanbieden om te ruilen heeft niet zo veel zin, omdat ik die al heb, of gehad heb

Ik heb 3 x eerder geruild via deze site. Is er hier ook een “trusted member” lijst?

groeten,

Gerwin

Laatst bijgewerkt door gerwin op zo 28 feb 2010, 18:39, in het totaal 3 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2009, 16:47 
Professional Gamer

PSN ID: ArtiK
PlayStation 3: 60GB
Headset: Ja
Geslacht: Man
"gerwin schreef: Ik heb 3 x eerder geruild via deze site. Is er hier ook een “trusted member” lijst?
"

Nee die is er niet, maar dat is wel een goed idee! ;)

Game kopen/ruilen?
Spoiler: laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sony 40W5500 ✖ PS3 ✖ Z-5500 ✖ iMac

Signature Tutorial
My Portfolio

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2009, 17:34 
Hoofdredacteur

PSN ID: Lordindo
PlayStation 3: 60GB
Headset: Nee
Wij zijn aan het kijken wat wij kunnen doen voor het maken van een "trusted members" lijst ;) .

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2009, 23:51 
Hoofdmoderator

PSN ID: Junkeyz_NL
PlayStation 3: 120GB
Headset: Ja
Een trusted members list is natuurlijk een goed idee. Maar onthou wel dat iedereen kan doen en laten wat hij wil. Het is vooralsnog een groot eigen risico, en daar kan je met een trusted members list weinig verandering aan brengen. Maar zoals ieder forum met dit dilemma zijn we er altijd mee bezig om iets goeds te vinden!

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: do 26 nov 2009, 17:33 
Amateur Gamer

PlayStation 3: 80GB
Uncharted 2 ruilen voor Madden 10 promo en Socom promo?

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2009, 16:07 
Amateur Gamer

sorry, niet helemaal mijn games.

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2009, 12:36 
Amateur Gamer

PSN ID: Cheacker
PlayStation 3: 40GB
Headset: Nee
Wolverine promo voor Alone in the Dark, Wanted, Legendary of Golden Axe (allen promo's).

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Uncharted 2 e.a.BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2009, 16:13 
Amateur Gamer

"Joey schreef: Wolverine promo voor Alone in the Dark, Wanted, Legendary of Golden Axe (allen promo's)."

sorry, sommigen heb ik al gehad, anderen zijn niet helemaal mijn ding.

Profiel  

Berichttitel: Re: [TR] [TK] Wolfenstein e.a.BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2010, 11:46 
Amateur Gamer

lijst is weer ge-updated.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ] 

Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Marktplaats Alles gelezen | Het is za 13 maart 2010, 21:25

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten