Review: Heavy Rain Hands-on: God of War III
Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » Schieten, Actie/Avontuur Alles gelezen | Het is ma 15 maart 2010, 03:26

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
AC2 klokkentoren in venetie
Berichttitel: AC2 klokkentoren in venetieBerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 11:52 
Amateur Gamer

Hallo allemaal, ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij verder kan helpen bij een viewpoint in venetie. Het gaat om: De Santa Maria Gloriosa dei frari, ik heb alles geprobeerd maar ik kom niet eens halverwege. Is er iemand die het wel weet...

Profiel  

Berichttitel: Re: AC2 klokkentoren in venetieBerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 12:30 
Beheerder

PSN ID: DarkRaverNL
PlayStation 3: 60GB
Headset: Ja
Geslacht: Man
zoek op youtube naar "assassins creed 2 De Santa Maria "

zal vast wel iets bij staan? :love:

Profiel  

Berichttitel: Re: AC2 klokkentoren in venetieBerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009, 15:25 
Hoofdredacteur

PSN ID: Lordindo
PlayStation 3: 60GB
Headset: Nee
Voor zulke vragen mag je naar dit topic gaan: http://forum.ps3life.nl/assassin-s-creed-2-t1926-210.html. Het is niet nodig om hiervoor een nieuw topic aan te maken dus deze gaat op slot ;) .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ] 

Zoeken | Forumoverzicht » PlayStation 3 » Games » Schieten, Actie/Avontuur Alles gelezen | Het is ma 15 maart 2010, 03:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten