Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » Retro PlayStation » PSP Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:44

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Final Fantasy Dissidia [PSP]
Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008, 15:47 
Professional Gamer

PSN ID: KingsoraBe
PlayStation 3: + PSP
Potvolkoffie ik kwam juist terug kijken en stop je ermee, ik wou Cloud in actie zien :P

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008, 15:57 
24/7 Gamer

PSN ID: Lawk
PlayStation 3: 60GB
Headset: Ja
"Kingsora schreef: Potvolkoffie ik kwam juist terug kijken en stop je ermee, ik wou Cloud in actie zien :P"

cloud is echt bere sterk man

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: vr 26 dec 2008, 22:07 
Professional Gamer

PSN ID: Downtrust
Ik heb em ook (Sorry Kingsora) En heb juist Cloud VS Squall gedaan, echt wel nice : D Spijtig dat ik niks snap van dat japans dus het verhaal doe ik nog niet.

Afbeelding

Rest in Peace and Happy Birthday Jimmy "The Rev" Sullivan

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: za 27 dec 2008, 00:54 
Professional Gamer

"Downtrust schreef: Ik heb em ook (Sorry Kingsora) En heb juist Cloud VS Squall gedaan, echt wel nice : D Spijtig dat ik niks snap van dat japans dus het verhaal doe ik nog niet."

Shame on you downtrust, ik wil hem ook heel erg graag maar tot zoiets verlaag ik me niet :?

Heb je trouwens veel controle over je personage? Want soms doen ze echt wel abnormaal gekke dingen ^^

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009, 16:54 
Professional Gamer

Nog gespeeld Lawk of downtrust? Jullie kunnen trouwens tegen elkaar spelen via ad-hoc party he ^^

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009, 17:31 
Premium Gamer

PSN ID: nights16
Lijkt me zonde om het te importeren als je geen reet Japans snapt. Dus ik wacht maar geduldig af...

oh snap, epic Pwnage!

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009, 17:35 
Professional Gamer

"Lawliet schreef: Lijkt me zonde om het te importeren als je geen reet Japans snapt. Dus ik wacht maar geduldig af..."

Hij komt pas midden 2009 in Amerika, dus ik hoop dat je veel geduld hebt :P

Ik begin me nu wel zorgen te maken of we nog in 2009 eenEngelse versie van Birth by Sleep gaan zien :(

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009, 18:55 
Cool Gamer

PSN ID: Snikt
Dissidia is sinds een paar weken officieel geconfirmed voor Noord-Amerika voor zomer 2009. Europese release zal wssl niet zoveel tussen zitten. Maar als er tussen Japanse en Engelse releases van Birth By Sleep ook zoveel tijd gata zitten denk ik dat we die pas begin 2010 zullen zien.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: do 01 jan 2009, 19:13 
24/7 Gamer

PSN ID: sickboy001
PlayStation 3: 60GB
Headset: Nee
Geslacht: Man
zodra die in het engels is wil ik hem wel niet eerder

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009, 00:34 
Professional Gamer

PSN ID: Downtrust
Ik stop met dit spel, er zijn volgens mij zoveel combo's en skills maar ik ken ze gwn niet omdat het allemaal japans is. ik wacht wel tot hij in europa is

Afbeelding

Rest in Peace and Happy Birthday Jimmy "The Rev" Sullivan

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009, 18:18 
Premium Gamer

PSN ID: nagashiwa
Geslacht: Vrouw
bumpt het topic omhoog

ah ik hem hem sinds maandag.. maandag en gister had ik gespeeld vandaag, geen tijd voor..
>_< morgen ook geen tijd.. maar ik ga vrijdag denk ik wel weer spelen..

ook al is het een soort van vecht spelletje ik vind het leuk ^-^ toch net wat anders als soul calibur enzo ^^

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009, 18:32 
Amateur Gamer

PSN ID: Soramono
PlayStation 3: 80GB
Ik heb een groot probleem :cry:

Als ik met Cecil tegen een tegenstander speel in Story mode dan valt me psp uit...
Het is niet zo dat me PSP bij elke tegenstander op de map uitvalt alleen bij dezelfde.
Dit had ik 1x en nu ben ik bij nog een waarbij ik al helemaal niet verder kan op de map want er is zo een gesloten vierkantje.

Nog iemand met zo een probleem of iemand die weet hoe ik dit oplos? :oops:

Profiel  

Berichttitel: Re: Final Fantasy Dissidia [PSP]BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009, 21:04 
Amateur Gamer

PSN ID: Soramono
PlayStation 3: 80GB
"Okami schreef: Ik heb een groot probleem :cry:

Als ik met Cecil tegen een tegenstander speel in Story mode dan valt me psp uit...
Het is niet zo dat me PSP bij elke tegenstander op de map uitvalt alleen bij dezelfde.
Dit had ik 1x en nu ben ik bij nog een waarbij ik al helemaal niet verder kan op de map want er is zo een gesloten vierkantje.

Nog iemand met zo een probleem of iemand die weet hoe ik dit oplos? :oops:"

Laat maar... Ik heb de fout zelf gevonden want ik had eerst als Data Install 243mb gekozen en dat ging niet zo goed zeker. En nu heb ik dus 526mb gekozen als data en nu kan ik wel gewoon zonder problemen spelen. Wel een heel leuk spelletje speel vaak met Tidus omdat ik het verhaal van Final Fantasy 10 heel goed vind.

edit: nu kan ik weer niet met cecil spelen tegen een tegenstander en heb data install verwijderd want dat hielp toch voor geen ene meter (ook geen snellere laadtijd) en nu is me save file corrupted XD

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 4 van 4  [ 58 berichten ] 
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Zoeken | Forumoverzicht » Retro PlayStation » PSP Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:44

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten