Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Electronica & Gadgets Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:39

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 227 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
[Algemeen] High Definition TV
Berichttitel: [Algemeen] High Definition TVBerichtGeplaatst: vr 29 aug 2008, 20:50 
Professional Gamer

PSN ID: Downtrust
PlayStation 3: + PSP
Headset: Ja
Er zijn al zo'n 3 topics gemaakt over HD TV's maar in geen van allen is het de bedoeling om vragen over deze dingen te stellen. In dit topic kan je echter alles vragen wat je wilt over High Defenition TV's.

Mijn vraag is:

Zijn Sony Bravia TV's betrouwbaar? Ik weet het dat een PS3 vertrouwbaar is maar met mijn PS1, PS2 en PSP heb ik toch wat problemen gehad. Daarom dat ik twijfel. Heeft iemand al zo'n Bravia TV? Hoe is hij?

Afbeelding

Rest in Peace and Happy Birthday Jimmy "The Rev" Sullivan

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 07:24 
Premium Gamer

ik heb een sony bravia!! Echt een top apparaat, nog geen problemen mee gehad (maar ik heb hem pas 5 maanden ;) )

Als ik een andere moest kopen kocht weer de bravia!!

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 07:33 
Retired Gamer

PSN ID: GabberMaarten
PlayStation 3: 60GB
"Downtrust schreef: Mijn vraag is:

Zijn Sony Bravia TV's betrouwbaar? Ik weet het dat een PS3 vertrouwbaar is maar met mijn PS1, PS2 en PSP heb ik toch wat problemen gehad. Daarom dat ik twijfel. Heeft iemand al zo'n Bravia TV? Hoe is hij?"

Niks is vertrouwbaar. Een Sony kan net zo snel kapot gaan als een Philips.

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 11:54 
PS3Life King
PS3Life King

PSN ID: Soulraver14
PlayStation 3: 40GB
Geslacht: Man
Waar slaan deze 2 topics op: Welke HD TV heb jij? en Waar speel jij op?? komt tog op hetzelfde neer??

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 15:34 
24/7 Gamer

PSN ID: nuldertien
Ik zit erover te denken om voor mijn verjaardag (over 2 weken) aan mijn ouders voor te stellen dat ik op mijn kamer een entertainment hoek mag maken. Ik heb er de perfecte ruimte voor, het duurste wat gekocht moet worden is een nieuwe hd-tv maar met mijn plannetje gaat dat lukken :P Ik heb al een fatboy waar ik dan relaxed vanuit kan gamen e.d

Ik wil dus deze tv gaan kopen;

http://www.kieskeurig.nl/product/C9329C ... 37864F.htm

En dan van die hele hoek alles weghalen, die tv ophangen, mijn stereo setje aansluiten, ps3 neerzetten, fatboy neerzetten, en dan eventueel nog op die plek het behang veranderen :P

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 15:55 
Professional Gamer

PSN ID: BlueFiRe_BE
Hoever zitje dan van je tv?

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 18:31 
24/7 Gamer

ik zit niet te dichtbij of te ver, maar met die fatboy te laag, die tv die ik nu heb staat op een bureau. Ik zit er ongeveer 75cm vanaf denk ik. Als ik die fatboy gebruik + de nieuwe tv kan dat 1,5 a 2 meter zijn.

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: za 30 aug 2008, 18:59 
Professional Gamer

PSN ID: Downtrust
Koop die TV toch die ik heb? Is wel 50 euro meer maar dan heb je wel 3 hdmi poorten, Pc aansluiting, Full hd,...

Afbeelding

Rest in Peace and Happy Birthday Jimmy "The Rev" Sullivan

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008, 09:15 
24/7 Gamer

"Downtrust schreef: Koop die TV toch die ik heb? Is wel 50 euro meer maar dan heb je wel 3 hdmi poorten, Pc aansluiting, Full hd,..."

En welke tv is dat dan? Die was toch 550,-?

Ik heb sowieso geen PC aansluiting nodig, ik heb nu voor mijn PC de Samsung 2032MW.

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008, 18:18 
Retired Gamer

PSN ID: Babyvet
heb een bravia . top ding alles wat je nodig hebt en duidelijk in gebruik

Whoso sheds his blood with me on this field ... shall be my brother.

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: zo 31 aug 2008, 20:59 
Semi-professional Gamer

PSN ID: woutendre
PlayStation 3: 160GB
bravia's zijn top & goedkoop :D ga me denk ik zo 1tje kopen :D

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: zo 14 sep 2008, 13:43 
Tech

PSN ID: DaftMav
EDIT: Uitverkocht :|

Normaal gesproken zou ik geen reclame maken, maar dit is echt een topdealtje voor de HDTV/Theater bezitters: iBood heeft namelijk een zeer goeie stroompiekonderdrukker voor ~70 piek, de goedkoopste prijs die ik kan vinden ligt rond de 160 euro in gewone shops.
Afbeelding
Belkin PF30 PureAV Home Theater Stroompiekonderdrukker

Een PDF met een review van de PF30 & PF50: http://www.alpha-audio.nl/Filters/Belki ... filter.pdf

Ingangen voor telefoon, netwerk, coaxkabel(tv), en gewone stroomstekkers. Levenslange garantie en Belkin vergoed tot €200.000 bij de PF30 als er toch nog een van je apparaten stuk gaat.

Moet er wel bij zeggen dat het vooral nuttig is als je vrij dure apparatuur hebt, voor je logitech boxsetje is het wellicht wat overkill. En als je nooit problemen hebt met stroompieken enz. dan is het misschien ook niet nodig, Nederland heeft een goed stabiel lichtnet. Maar als je zoals ik in een huisje zit waar geeneens randaarde is geïnstalleerd...

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: ma 27 okt 2008, 22:08 
Cool Gamer

PSN ID: Chillhound
Ben zeer sterk ant twijfelen voor eeen HD tv omdat ik nu een sd tv heb en veel van mijn vrienden zegge dat je dan toch wel wat mist van de ps3 graphics

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: di 28 okt 2008, 09:29 
PS3Life King
PS3Life King

PSN ID: Soulraver14
"Chillhound schreef: Ben zeer sterk ant twijfelen voor eeen HD tv omdat ik nu een sd tv heb en veel van mijn vrienden zegge dat je dan toch wel wat mist van de ps3 graphics"

is ook zo.. Het is wel echt een groot verschil hoor. Alles is veel scherper en duidelijker te zien..

Profiel  

Berichttitel: Re: [Algemeen] High Defenition TVBerichtGeplaatst: di 28 okt 2008, 17:02 
Tech

PSN ID: DaftMav
Zeker weten, ik zat eerst ook op een SDTV. Wel vrij redelijke breedbeeld nog, maar bijv. in burnout paradise had ik er moeite mee om op hoge snelheden het verkeer te zien. Regelmatig dat ik ergens tegenaan knalde gewoon omdat ik het niet snel genoeg zag. Nu met een vet HD scherm heb ik dat echt niet meer. De playstation 3 is echt gemaakt voor HD, dus haal een plasma TV op. ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 1 van 16  [ 227 berichten ] 
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende

Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Electronica & Gadgets Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:39

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten