Review: Alpha Protocol Review: Planet Minigolf
Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Electronica & Gadgets Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:45

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp 
Algemene pc vraagjes topic.
Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2010, 22:37 
Premium Gamer

PSN ID: Hitman-Diesel
PlayStation 3: 40GB
Headset: Nee
Geslacht: Man
geloof van wel, heb daar jammer genoeg niet op gelet :(

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2010, 22:46 
Hoofdmoderator

PSN ID: Junkeyz_NL
PlayStation 3: 120GB
Headset: Ja
"Hitman-Diesel schreef: geloof van wel, heb daar jammer genoeg niet op gelet :("

Heb je Vista? In dat geval kan je je geluidsdriver proberen terug tezetten. Rollback.

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 00:15 
Premium Gamer

ik heb vista ja. Hoe kan je dan de geluidsdriver dan terugzetten? Dan ga ik dat maar eens proberen...

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 00:33 
Hoofdmoderator

"Hitman-Diesel schreef: ik heb vista ja. Hoe kan je dan de geluidsdriver dan terugzetten? Dan ga ik dat maar eens proberen..."

Rechtermuisknop op Deze Computer, dan kiezen voor Beheren. Daarna krijg je een scherm waar ergens staat Apparaatbeheer, hier moet je ff je geluidsapparaat opzoeken, dan naar de eigenschappen hiervan. En bij stuurprogramma staat dan "Vorig stuurprogramma".

Iets in die richting, kan dus iets afwijken.

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 09:36 
Premium Gamer

gek genoeg is "vorig stuurprogramma" grijs gekleurd,waardoor ik er niet op kan klikken.

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 18:36 
Hoofdmoderator

"Hitman-Diesel schreef: gek genoeg is "vorig stuurprogramma" grijs gekleurd,waardoor ik er niet op kan klikken."

Kan je dan kijken of je hem kan bijwerken?

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 23:11 
Premium Gamer

ik kan hem laten bijwerken, maar wanneer ik dat doe krijg ik na enkele minuten dat hij al het meest recente stuurprogramma al heeft.

EDIT:ik zie dat er iets mis is met het programma ATI. Zou het daar aan kunnen liggen?

Made by GwPils

Laatst bijgewerkt door Hitman-Diesel op di 16 feb 2010, 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 23:56 
Hoofdmoderator

"Hitman-Diesel schreef: ik kan hem laten bijwerken, maar wanneer ik dat doe krijg ik na enkele minuten dat hij al het meest recente stuurprogramma al heeft.

EDIT:ik zie dat er iets mis is met het programma ATI. Zou het daar aan kunnen liggen?"

ATI is volgens mij goed voor je videokaart drivers. Je kan kijken of je die kan updaten oid.

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010, 00:08 
Premium Gamer

heb die laten updaten, niks veranderd. Ik heb maar driver detective gedownload, en nadat die een scan had gemaakt kwam die op enkele problemen wat betreft mijn audio. Dan kan ik hem laten repareren, maar dan moet ik zo'n registration key hebben waarvoor ik moet betalen. Weet iemand een programma dat helemaal gratis is maar ook problemen kan opsporen van driver etc.?

Made by GwPils

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: wo 21 apr 2010, 17:54 
PS3Life King
PS3Life King

PSN ID: Soulraver14
Waarom zo moeilijk doen. Als je weet voor wat je drivers nodig hebt... Zoek op google naar die drivers en download ze apart ? Als je je geluidskaart naam weet iig

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010, 10:36 
Semi-professional Gamer

PSN ID: urraa
PlayStation 3: 80GB
Ik heb gister mijn computer volledig opnieuw geinstalleerd maar dat heb ik op de kleinste schijf gedaan(Per ongeluk) Maar nu heb ik dus een schijf van nog maar 4gb als c schijf, nu is mijn vraag dus is er een manier dat ik mijn andere schijf met nog genoeg ruimte kan samen voegen met de kleine schijf?

hoop dat ik duidelijk genoeg ben :P

EDIT: laat maar zitten heb gewoon opnieuw geinstalleerd en de goeie schijf aangeklikt had tog geen bijzondere dingen er op

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010, 12:34 
Hoofdmoderator

Je had gewoon die andere schijf erbij kunnen prikken, dan had je een mooie systeem schijf gehad en dan die andere schijf voor al je andere dingen. Anders had je ook nog raid kunnen rotzooien.

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010, 12:35 
Semi-professional Gamer

PSN ID: urraa
PlayStation 3: 80GB
ja maar ik weet niet hoe dat moet dat is het probleem

Profiel  

Berichttitel: Re: Algemene pc vraagjes topic.BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010, 12:37 
Hoofdmoderator

"eternity schreef: ja maar ik weet niet hoe dat moet dat is het probleem"

Nja als je die schijf er gewoon bij prikt, dan kan je alles wat je installeert op die schijf plempen, en je documenten kan je gewoon op die 2de schijf targetten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  Pagina 4 van 4  [ 59 berichten ] 
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Zoeken | Forumoverzicht » Lounge Area » Electronica & Gadgets Alles gelezen | Het is vr 30 jul 2010, 00:45

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten